NASVETI
19.09.2020

Pogodbeni servis za Volkswagen, Škoda, Audi, SEAT in Porsche

POGOODBENI SERVIS - Hitro in enostavno prijavite škodo - smo uradni pogodbeni servis za Triglav zavarovalnico, Sava zavarovalnico in Porsche zavarovanje. Kot pogodbeni partner Triglav, Sava in Porsche lahko pri nas opravite tudi cenitev škode.
SERVIS VW AUDI SEAT SKODA PORSCHE

Pogodbeni servis za vozila Volkswagen, Škoda, Audi, SEAT in Porsche
Pogodbeni servis za vozila Volkswagen, Škoda, Audi, SEAT in Porsche pri Zavarovalnici Triglav, Zavarovalnici Sava in Porsche zavarovanju

Pogodbeni servis storitve - vse na enem mestu:

  • direktna prijava škode,
  • cenitev škode,
  • popravilo toče
  • avtoservis,
  • popravilo poškodovanih vozil
  • zagotovljeno nadomestno vozilo
     

PRIJAVA ŠKODE TRIGLAV, SAVA IN PORSCHE
Pokličite naše sodelavce v 5 poslovalnicah in vam takoj rezerviramo termin:

  • PORSCHE LJUBLJANA: 01 58 25 370,
  • PORSCHE VEROVŠKOVA: 01 530 36 10,
  • PORSCHE MARIBOR: 02 654 03 27,
  • PORSCHE PTUJSKA CESTA: 02 450 26 79,
  • PORSCHE KOPER: 05 611 65 66.
 

Intervju: Reden avtoservis je ključen za dolgo življenjsko dobo vozila
Bi si vzeli čas, če bi vnaprej vedeli, da bo redno vzdrževanje odločilno vplivalo na dolgoročno brezhibnost vašega vozila? Vsak mesec se v naš servisni center v poslovalnicah Porsche Inter Auto vrača vedno več strank. Poleg rednega servisa (na primer MENJAVA OLJA)je potrebno poudariti tudi, da na dolgo življenjsko dobo vašega vozila odločilno vpliva tudi kvaliteta popravila in kakovost delov, ki jih menjamo v vozilih. Kateri so torej najodločilnejši dejavniki, ki vplivajo na izbiro servisa?  Za odgovore smo povprašali našega strokovnjaka, vodjo servisa pri družbi Porsche Maribor, gospoda Boruta Pokeržnika.


Katere so prednosti servisiranja pri pooblaščenem serviserju (Primer Pooblaščeni servis Volkswagen)?
Danes je bistveno, da lahko stranki ponudimo jamstvo za vse naše storitve. Asistenca Porsche Slovenija je ena izmed tistih storitev, ki jih je potrebno poudariti. Ko ima stranka težave, se lahko obrne na nas, pokliče na brezplačno telefonsko številko in v najkrajšem možnem času bomo vozilo pregledali. Če se zgodi, da vozilo z lastno močjo ne more nadaljevati poti, stranki ponudimo vleko do najbližjega pooblaščenega servisa. Če avtomobila ni mogoče popraviti v treh urah, dobi stranka nadomestno vozilo, pri obsežnejših popravilih v tujini pa ima plačano bivanje v hotelu. 

Med prednostmi, ki jih zagotavljamo vozilu, so tudi brezplačne akcije tovarne oz. tovarniške akcije. Vanje je vozilo vključeno, če je redno vzdrževano na pooblaščenem servisu. Jamstvo mobilnosti se ohranja skozi celotno življenjsko dobo vozila, če se servisni pregled opravi po priporočilu proizvajalca (primer tudii MENJAVA OLJA V MENJALNIKU).


Kaj zagotavlja pooblaščeni servis, česar mojstri "pod kozolcem" ne morejo? 
Predvsem gre za izobražen kader, ki lahko prek računalniške povezave z matično tovarno odpravi še tako zahtevne napake. Poleg tega je tu že omenjeno jamstvo, ki pri nas velja za vse opravljene storitve, mojstri „izpod kozolcev“ pa lahko vse to samo ustno obljubijo. Če nastanejo nadaljnje okvare, vsak zase verjetno najbolje ve, kakšne izkušnje ima. Zagotovo ne gre spregledati niti že prej omenjene mobilne garancije, ki velja po vsej Evropi. Najbrž je težko pričakovati, da bo vaš mojster prišel in odpravil napako, ko boste, denimo, počitnikovali v tujini ... (beri tudi:  Asistenčni center Porsche Slovenija).


Katerih ugodnosti so deležne stranke pri servisnih storitvah pri pooblačenem serviserju?
Bistvene ugodnosti so predvsem: vsaka stranka je naročena ob točno določeni uri, v naših prostorih vedno poskrbimo za prijetno počutje, ponujamo različne ugodne servisne pakete in seveda ji ponudimo nadomestno vozilo. Prav tako ponujamo kakovostno razlago popravil in stranki priporočamo, kaj bo v prihodnje treba odpraviti. Seveda vse to opravimo, ko stranka naše predloge potrdi. 


Kakšna so mnenja in zadovoljstvo strank?
Naše stranke so nad servisom in popravilom vozil izredno zadovoljne in ga priporočajo tudi svojim prijateljem in znancem, kar nam neizmerno veliko pomeni. Za vsako stranko se potrudimo in delamo na dobrem osebnem odnosu med serviserjem in stranko, s čimer se poveča tudi zaupanje v naše delo. Predvsem pa jim je všeč dvoletno jamstvo na menjavo originalnih delov in s tem podaljšana življenjska doba njihovih vozil. 


Ali mora stranka pred obiskom servisa najprej na svojo zavarovalnico?
Ne! Svoje vozilo lahko stranka pripelje direktno k nam, kjer kot pogodbeni servis za Zavarovalnico Triglav, Zavarovalnico Sava in Porsche zavarovanje prijavimo škodo, opravimo cenitev škode in kvalitetno izvedemo popravilo poškodovanega vozila. Stranke po navadi sprva malce dvomijo, če jim res ni potrebno na zavarovalnico, vendar hitro ugotovijo, da pri nas resnično hitro in enostavno uredijo vse formalnosti z zavarovalnico in se hkrati odpreljejo domov s popravljenim vozilom.

 

Kako pogosto potekajo izobraževanja servisnega osebja?
Ker na trg pogosto prihajajo novi proizvodi, je šolanje bistvenega pomena. Zaradi številnih inovacij in zapletenih elementov, ki so vgrajeni v vozila koncerna Volkswagen, se naši serviserji nenehno izobražujejo. Le nenehno izobraževanje zagotavlja najvišjo kakovost, saj bi nas sicer povozil čas. Tako so vsi naši serviserji končali zahtevno izobraževanje, vsaj pet dni na leto pa namenimo še dodatnemu izobraževanju, kar pomeni, da lahko stranki ponudimo najvišjo raven kakovosti storitev (poglej tudi PROSTA DELOVNA MESTA PORSCHE). 


Kako pomembno je redno vzdrževanje vozila?
Zelo pomembno! Pomembnost je najlaže ponazoriti s primerjavo z ustno higieno. Bolj kot se vozilo zanemarja, krajša bo njegova življenjska doba, s tem pa se bodo dražili servisni pregledi. Če vozilo redno vzdržujete in poskrbite za primerno raven zavornih tekočin, olja, itd., bo vaš avtomobil zagotovo brezhibno deloval do naslednjega servisnega pregleda.


Kako potekata prijava škode in potek popravila v poslovalnicah?
Ob prihodu v poslovalnico Porsche Inter Auto vas bodo sprejeli zelo prijazno in hitro. Med pogovorom s servisnim svetovalcem boste v kratkem času našli najboljšo rešitev, saj vam bo podrobno razložil celoten postopek popravila in izračunal približno ceno popravila. Po cenitvi škode, bodo izurjeni mehaniki vaše avto kvalitetno popravili - če je potrebna menjava katerega dela vozila, jih bodo zamenjali z izključno originalnimi nadomestnimi deli. 


Kako poteka online naročanje na redni servisni pregled?
Vse poteka preko terminskega planerja, ki računalniško obdela osebna naročila in naročila po telefonu. Redne stranke navadno povedo samo ime in priimek ali pa registrsko označbo in že se naročilo odpremi. Naročanje se konča do 12.00 in takrat iz centralnega skladišča v Salzburgu odpremijo blago (nadomestne dele), potrebno za popravilo. Vsi deli so že na naših servisih, ko večina strank še trdno spi. 


Katere akcije pripravljate v prihodnje?
Ogromno povezanih akcij poteka že pri samem nakupu vozila. Imamo denimo zimske akcije, menjavo pnevmatik, pregled klimatske naprave, ipd. Za starejša vozila imamo pripravljene posebne akcije v sklopu Varčevalnih paketov Vedno Vredno, ki vključujejo popuste za storitve tudi do 40-odstotkov, odvisno seveda od starosti vozila.


Danes na slovenskem trgu najdemo različne servisne centre. Toda pozor, ni vsak servis tudi dober servis. Kateri so najodločilnejši dejavniki, ki vplivajo na izbiro servisa? 
Na prvem mestu je zagotovo cena. Nemalo voznikov vozil znamke Volkswagen gleda predvsem na končno ceno storitev, ki jih ponujajo servisi. Žal pa se je pogosto izkazalo, da ugodna cena ne pomeni tudi kakovostnih storitev. Izbira servisa mora temeljiti na referencah. Na spletu najdemo nešteto ponudnikov servisnih storitev za vozila Volkswagen, Audi, SEAT, Škoda, ki zagotavljajo, da so najboljši, najcenejši itd. Dejstvo pa je, da storitve, ki jih priporočajo zadovoljne stranke, dajejo boljši občutek in zaupanje v kakovost. Kot pravi star pregovor: dober glas seže v deveto vas. Dober kazalec je tudi dobro poslovanje servisa. Pri izredni tekmovalnosti na trgu obstanejo le res kakovostni. Samo taki lahko obdržijo stranke, pridobivajo nove in obstanejo na trgu. Navsezadnje pa je pomemben tudi osebni stik. Pri družbi Porsche Inter Auto stranka svojega servisnega svetovalca spozna že, ko prevzame novo vozilo. Osebni stik servisnega svetovalca in stranke ter poznavanje strankinih želja sta vodili našega poslovanja. Vzbujati mora občutek strokovnosti in zaupanja.